Tuesday, March 20, 2012

pikkade rongisõitudega reisukene Strasbourgi ja Colmari

lühidalt. palju ümberistumisi ja pikad rongisõidud vaheldusid imeilusate ja ajalooliste prantsuse/saksa vanalinnadega. oli tore. ilm oli enamasti hall, toit enamasti suurepärane (minu menüü highlight olid teod muidugi, aga ma armastan hirmsasti ka lihtsalt prantslaslikku kohvi ja croissanti, et siis neid nautides teisi inimesi vaadata ja vaadelda ja imestada, kuidas ikka kõik kõiki tunnevad ja teretavad ja musitavad ja hoogsalt kätega vehkides maailma asju arutavad ja midagi seletavad. ma tunnen, et ma samastun nendega ja ma võiks vabalt nende hulka sobituda, aga hetkel jääb see mõte veel pelgalt unistuseks. igatahes) nägin ära nii põnevad ja huvitavad majad, et tihti tekkis tunne, nagu oleks kusagil "Hansu ja Grete" muinasjutu teemapargis. traditsiooniline ja veidi nõiduslik aura valitses eriti just Colmar'i vanalinnas. kokku olime teel siis 3 päeva, 1. öö Strasbourgis ja 2. Colmaris, millest piisas täiesti. selle ajaga saab emotsioonid ja elamused kätte küll, ma arvan. pealegi ei oleks rahakott rohkem söömaaegu välja kannatanud. heh, rääkides rahakoti talumatusest laristamise suhtes, siis Saarbrückenis (kus toimus üks ümberistumine) oli meil veidi aega, esialgu pool tundi, millest kujunes pooleteisttunnine osturalli. nimelt leidsime üles sellise poe nagu Primark, mis on rohkem Londoni trademark'ina vist tuntud (kunagi käisin ka seal ja siis pidin ära minestama, kui jube see oli. metsik rahvamass tungles ja trügis ja viskas neid kaltse igale poole laiali). igatahes, Saarbrückeni esinduses oli olukord märksa rahulikum, kuigi seekord hingas kell meile kuklasse. enamus asju on alla 10 euri, millest veel enamus alla 5 euri ja mõned hilbud üsna stiilsed pealekauba, seega läks lõpuks päris karmiks proovimiseks. minu kriitiline pilk sorteeris õnneks välja vaid 3 hilpu, kuid tunnistan, et olnuks aega rohkem, oleks vist miskit veel kaasa kahmanud. ohjummel, mis ma räägin nüüd tühja shoppamise juttu. vaadake pilte parem.








No comments:

Post a Comment